سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

شادیهای کوچک یک خانه
 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام.

ما می توانیم با کمی فکر و خلاقیت، اسباب بازی های مختلفی را برای بچه هایمان درست کنیم. امروز می خواهم یکی از این اسباب بازی های دست سازمان را بهتان معرفی کنم. اسم این اسباب بازی را گذاشته ایم: ظلّ (سایه)

برای ساخت این اسباب بازی به وسایل زیر نیاز دارید. بهتر است از مقواهای دورریز برای ساخت کاردستی ها و بازیهایتان استفاده کنید.

بازی ظل

روی مقوا، هر شکلی که می خواهید بکشید. اگر نقاشی تان زیاد خوب نیست می توانید تصاویر مورد نظرتان را از داخل کتابها یا اینترنت انتخاب کنید و با استفاده از کاغذ کاربن، آنها را روی مقوا بکشید. سپس تلق رنگی را روی تصاویر بگذارید و با ماژیک مخصوص سی دی، تصویری را که کشیده اید، روی تلق کپی کنید. بهتر است تصاویر جذاب باشند و از تلق های رنگی هم استفاده کنید. از آنجا که ما با پسرکمان زبان قرآن را کار می کنیم، تصویر اشیائی را کشیدیم که قبلا نام عربیشان را به او یاد داده بودیم تا به این نحو این کلمات را نیز مرور کنیم. حالا تصاویری را که روی مقوا و تلق کشیدید ببرید.

بازی ظل

تصاویر  را در اختیار کودکتان قرار بدهید تا سایه هر شکل را پیدا کند و روی آن بگذارد.

بازی ظل

تصاویر را در یک پوشه دکمه دار کوچک نگه داری کنید.

بازی ظل

این اسباب بازی مناسب مکان هایی است که کودک باید برای مدتی بنشیند مثل ماشین. ما این اسباب بازی را به جلسه سخنرانی بردیم البته بیشتر از این که پسرمان آن را بپسندد، بچه های دیگر خوششان آمد و بازی کردند.

پ.ن1: در اینجا پسرکمان 3 سال و 4 ماه دارد. فکر می کنیم برای سن 4 سال به بالا جذاب تر باشد.

پ.ن2: ایده بازی را از این سایت گرفتیم: http://www.tajrobeha91.blogfa.com/


[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 11:13 عصر ] [ ام علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم*****پسرک خانه ما متولد 2 اسفند 1388 است.***** نام این وبلاگ را از یک رُمان دوران نوجوانی گرفته ایم.
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 46365